27 Eylül 2009 Pazar

23:49

yanlız şaka maka biz avrupa birliğine girsek çok ağır olur abi .
gayet böle herşeyden nasiplerini almış , doymuş avrupalılar .

bide biz ...

içki var kumar var sigara var alem var gece hayatı var cinsel aktivite desen ohohohoh ( düşünsene bi türkler dış ülkelere daha rahat gidebilcek yemin ediyorum popülasyonlar %50 türke dönüşür - bkz.anadolu panterleri- )

bi tanıdık vardı benim isveçtendi galiba . çocuk türkiyeyi sevmiyorum ben hiç nefret ediyorum dediydi . benimde damarlar kabardı direk ne dion la sen niye sevmiyosun falan dedim . çocuk şey dedi abi aynen şöle

" yazın kız arkadaşım oraya tatile gitti . kıza hergün 30-40 tane erkek gelip farklı şeyler ( ne olaki bu utandı söliyemedi herhal ) teklif etmiş . kız en sonunda dayanamadı aldattı beni orda . "

şimdi önce kız arkadaşına sahip çık lan diye atarlandım . ama sora düşündümde abi ...

yukarda allah var .

harbi çok abaza ülkeyiz genel açıdan .






bu ay başka ne yazmışım ?


osman







Bu sitede yazan herşey Cenk Açan adlı kişiliğe aittir .
İzin almadan yada kaynak göstermeden yazıları kopyalayanlar ölsün .