27 Eylül 2009 Pazar

20:24

şölede bişey var

allah yukardaki komşulara bişeyler yapsın
yani çocuğum olması hayalinden soğuttular beni şerefsizler

3 tane koca çocuk var yaşları takribi 10-15 arasında değişen bu kadar çok ses çıkartabileceklerini gerçkten düşünemezdim . yani arkadaşkım napıyosun nası bi ses bu böyle ? hayır davul çalsalar yukarda komple bateri seti olsa belki çıkar bu ses oda yok öyle olsa dicemki " tamam çocuklar sanatçı olecek , elleşmemek lazım , yurdumuza faydalı olsunlar " yok yani oda yok .

beyzbol sopamla tavana vurdum geçen sustular sora bi dikkat ettim vurduum yeri çatlatmışım hafif . onada tırsıyorum artık .

çocukları uyaralım diyede tavanı çökertirsek aynı katta yaşamaya başlarız haliyle sesi daha çok duyarım


evet harika sonuçlara vardım şu an ben






bu ay başka ne yazmışım ?


osman







Bu sitede yazan herşey Cenk Açan adlı kişiliğe aittir .
İzin almadan yada kaynak göstermeden yazıları kopyalayanlar ölsün .