7 Ekim 2008 Salı

selamlar herkese . bi blog başlatmak için pek hoş bi "ilk yazı" olmıcak farkındayım ama böyle bi sinir harbi yaşayınca içim içime sığmadı , sular seller oldum taştım dayanamadım yani . artık idare etmece . hepimiz biliyoruzki özellikle son dönemlerde aşırı yaygınlaşan ,sahibine 648514656 milyon dolarlar kazandıran , sokaktaki öğrencisinden taksicisine kadar herkesin üye olduğu facebook diye bir sitemiz mevcut . her insan gibi benimde bi facebook account um var . her ne kadar millet "ya abi ben ilkokul arkadaşlarımı bulucam onlarla görüşçem süperim hiperim . " gibilerinden konuşup bu accountları alsada feysbukun tamamen boku çıktı bildiniz üzre . artık resmen , çok kro dilinde konuşmak gerekirse " kız kaldırma , artistik yapma , çaktırmadan ona buna mailini telefonunu açık edip talep toplama " gibi amaçlarla kullanılmakta bu gözünü yidimin sitesi . zaten bu apayrı bi sinir , agresyon konusu ama bu konuya sora değinmek istiyorum . evet bi hazmetmek lazım , fazla yüklenmemek lazım bünyeye he mi ? şimdi bu feysbukun yine hepinizin bildiği gibi friend list diye bi olayı varki nasıl oluyo bilmiyorum ama buda ayrı bi karizma aracı olarak kullanılıyor . " listemde 5146516 kişi var allahım çok tanınıyorum herkes beni çok seviyo o 5146516 kişinin 5146515 iyle daha önce konuşmamış olsamda süperim ben ya " tarzı beni benden alan , uzak diyarlara götüren , sora geri getiren cümleler kulağıma gelmekte . neyse buda apayrı bi sinir konusu bunu feysbuka toptan değindiim bi ara bilahare ( dorumu yazdım lan :/ ) belirtçem . demin girdim canım feysbukuma bir ümit bakayım neler olmuş afacan feysbuk account umda diye , sora baktım insanlar yeni fotolar eklemiş falan onlara bakayım dedim ama bakmaz olaydım demez olaydım . ARKADAŞ bu yeni nesil nedir böyle allaşkına sorarım size . gerçekten şunu anladımki BOKU ÇIKMIŞ GİDİYOR . niye diye merak ediyosunuz tabi , nolduda böyle galeyana geldi diye merak ediyosunuz hemen açıklamak istiyorum . ben içerim arkadaş . gizlemem saklamam içerim . bazen az içerim bazen öküz gibi içerim . böle saymam etmem ama öle yeni yenide diil kaç yıldır içerim . ama şöyle bi durum varki ; şimdiye kadar böyle içki içerken , efendime söliim böyle sigara içerken çekindiim fotorafları tutupta %101 belli sadece karizma yapmak amaçlı , " bakın ben içki içiyorum çok büyüdüm , bak bak nasılda fondip yapıyorum , ooh bu gitti diğeri gelsin , sigarada yak ordan kardiş ." şeklinde bir paylaşım platformuna koymadım , koymayıda pek bi bok görmüyorum açıkçası . listemde ne kadar böyle daha yeni reşit olmuş yada daha 18 yaş altı insan evladı varsa ( &95 diyelim yada ayıp olmasıns . ) hepsinin profil pikçırlarında illaki bi içkili fotoraflar türemiş . allahım yaleppim bu nedir yani nedir ? ha diceksiniz ki " sanane kardeşim küçüktür yapar sana noluyo sen ne karışıyon . " haklısınız yerden göğe style .ama yemin ediyorum size adamlar sinirlerimi hoplattı . yok yani bu kadarda olmaz dedirtti bana . tamam ne bilim arkadaşlarınla alem yaparsın eylenirsin coşarsın onun fotorafı konulur , özel bi gündür orda içersin oda olur , yada bir olur iki olur ama bu kadar bağıra bağıra BEN İÇİYORUM , O YÜZDEN BEN SÜPERİM denmez yani , denmemeli , olmamalı . akabinde nolucak bundan 5-10 yıl sonraki yeni nesil style arkadaşlar karıya gittikleri fotoraflarını koyucak , ne biliym rusla yatakta fotoraflar çekinip konulcak . BU MUDUR ? neyse iyi oldu böyle içim döküldü . bi kez daha merhaba demekle birlikte size agresyonuma ortak olduunuz için teşekkürü bir BORÇ bilirim . hadi bb .






bu ay başka ne yazmışım ?


osman







Bu sitede yazan herşey Cenk Açan adlı kişiliğe aittir .
İzin almadan yada kaynak göstermeden yazıları kopyalayanlar ölsün .