8 Ekim 2008 Çarşamba

23:19

demin akın adlı bi arkadaşımızla yaptıım bi msn sohbeti varki beni benden aldı .

AkıNn:
ben gidiom la misafir var benim odada yatcak
AkıNn:
ben de yer yatagında suruncem aq
AkıNn:
belim agrıcak sabah
AkıNn:
zaten asıldım bugun bide halsizim
AkıNn:
aq ne biçim hayat bu
AkıNn:
hayat dedigin ne ki zaten
AkıNn:
insanlar dogar büyür ölür
AkıNn:
bazı bebekler cok şanssız
AkıNn:
büyümeden ölüyolar
AkıNn:
çok üzülüorum
AkıNn:
bi de bu savaşlara üzülüorm
AkıNn:
barış icinde yaşamak varken
AkıNn:
yaşamak güzel şey
AkıNn:
izmirin kızları da güzel
AkıNn:
bugun bizim sınıfa izmirli bi kız geldi
AkıNn:
o da güzeldi
AkıNn:
adını bilmiom ama
AkıNn:
zaten neyi bilioruz ki
AkıNn:
bu hayatta herşey yalan
AkıNn:
yalan kötü şey
b4dbuckl3 -power of the riff -:
kgajşkhandhkahda
AkıNn:
başka çok kötü şeyler de var
b4dbuckl3 -power of the riff -:
oluuum
b4dbuckl3 -power of the riff -:
asgknadlajdpnaga
b4dbuckl3 -power of the riff -:
dşfkdaşkngadga
b4dbuckl3 -power of the riff -:
bloga koyabilrmiyim bu yazını aynen
b4dbuckl3 -power of the riff -:
dlmgadşhad
AkıNn:
koymayanın aq


owned .






bu ay başka ne yazmışım ?


osman







Bu sitede yazan herşey Cenk Açan adlı kişiliğe aittir .
İzin almadan yada kaynak göstermeden yazıları kopyalayanlar ölsün .