10 Ekim 2008 Cuma

01:04

karı ...

saat sabahın 04:38 ydi . osmanla oturup kantır oynuyorduk . dışardan gelen irkinç sesle bi anda irkildik . o an kendimden geçtim . osman beni uyandırdıında saat 04:39 du . sonra kendimden geçmediğimi anladım . birlikte dışarı baktık . dışarda in cip maç yapıyodu . osman maçı biraz izledikten sonra bana doğru baktı . o kadar donuk bakıyorduki bi anda kendimden geçtim . " bişey yok dışarda . " dedi . sonra tekrar kantıra döndük . uzun süre ivey furom kiybord oldumuz için otomatik olarak sörvırdan atılmıştık . o an osman bana baktı . " 3-1 alcaktık . " dedi . " 3-1 alsaydık atmazlardı frag çok olurdu . " " ne alak.." dicekken dışardan ikinci bir ses geldi . birde bakıp ne görelim ? 6 tane aygır bir tane melek yüzlü , gül yüzlü , zaarif bayanı sıkıştırmış adeta ona tecavüz etmek için kemerlerini açıyorlardı . west side da oturuyoduk biz . benim dayıoğlu jonathan ayarlamıştı bu evi bize ama taşınmadan önce " osman . " dedi . o an kendimden geçtim . " osman dis hauz is rili dencırıs . der ar lats of magandaz autsayd . bat der ar lats of karız tuu . " ingilizce bilmediğim için hiçbişey anlamamıştım . osmana baktım . oda bana baktı . onunda hiçbişey anlamadığı o derim , küçük , gerizekalı gözlerinden belliydi . tam o anda dışardaki zayıf bayan birden bizim evin penceresinden içeri atladı . " help mi " dedi . " efendim hamfendi " dedim " help mi piliz " dedi . " if yu seyv mi ay vill giv yu . " osman galiba vercek bize dedi . tam o an magandalar da pencereye tırmanırken kendimden geçtim . ayıldığımda osman bi garipleşmişti . her yerinde yara bere izleri vardı . dışarıya bi baktım ki ne göreyim ? bütün magandalar dayak yemiş penceremizden atılmıştı . " aferin osman helal " dedim . osmana döndüğümde kendimden geçmişim . ayıldığımda zarif bayanı yatağımda baygın halde buldum . hemen osmana döndüm . bana bakıyordu . gözleri adeta kanla çanak olmuştu . yere yığılıp protein eksikliğinden ölmeden önce ağzından tek kelimeler çıktı . " karıı .... karııı ... "






bu ay başka ne yazmışım ?


osman







Bu sitede yazan herşey Cenk Açan adlı kişiliğe aittir .
İzin almadan yada kaynak göstermeden yazıları kopyalayanlar ölsün .