10 Ekim 2008 Cuma

00:51

sevgilim değilsin ...

tamda o gün çekmiştim pantolonumu bacaklarımın üstüne . çünkü çok üşüyordum hava rüzgarlı mamafih yamur yağmakta . o mesajı gördüğüm an pantolonum birden elimden kayıverdi . spongebob lı baksırım apaçık ortaya çıkıvermişti . annem almıştı o baksırı bana pazardan ucuz diye . " oğlum ! " demişti " bak bu baksırları giy kışlıkmış bunlar . hem üstünde suponge bab varmış bak . " mesajı okuduğumda başımdan aşşa adeta ketılda 100 derece ısıtılmış sular boşalıverdi . " canım " diye başlıyordu mesaj . " canım gelirken bi simit alırmısın bana öküz gibi açım . " sevdiceğimdi bu . sevdiğim insan , herşeyim ... mesaja niye bu kadar şaşırdığımı bende anlamamıştım ama içimde kötü bi his vardı . tam o anda annem kapıyı bir dana edasıyla ittirip içeri girdi . kalakalmıştım . adeta anneme bakıyordum . " kahvaltı ... " dedi . " kahvaltıyı pamuk yemiş ... " pamuk bizim köpeğimizdi . bazen tatlı , bazen salak , zaman zaman akıllı olmaktaydı . kahvaltımızı yemiş olmanın verdiği huzurla yatmış uyumaktaydı salonun en ortasında adeta . tekmeyi bastımmıydı pekmezini akıttım . o anda telefonumun sesini duydum . adeta odama koştum mamafih annem mutfağa gitti . tam o anda mutfaktan bi ses geldi . " Şangııırtt !! " noluyor demeye kalmadan arkasından bir ses daha . " bişey yok tabak kırdım . " " işte .. " dedim . " işte bu bi işaret olmalı . " dışarda yağan yağmur güneşe dönmüştü adeta etraf cıvıl cıvıldı . o an mesajı gördüm . altımda hala spongebob lı baksırın olmasından dolayı çok sıcak tutuyordu o beni . mesajda şöle yazıyordu . " simidi hala getirmedin ... artık sevgilim değilsin . "







bu ay başka ne yazmışım ?


osman







Bu sitede yazan herşey Cenk Açan adlı kişiliğe aittir .
İzin almadan yada kaynak göstermeden yazıları kopyalayanlar ölsün .