8 Ekim 2008 Çarşamba

00:46
meraba günnük
bugün sabah kalkıp dişimi fırçaladım , sora kahvaltı etmeye yeltendim ama sabah çok erken kalkıyorum ben bugün . 6:30 dedinmi alarmlı saat var bende annem almıştı ulustan galiba , güzel bişi böle fosforlu falan . kalkıyorum öyle sabah erken olduundan kahvaltı etmiyorum zaten . neden ? ( kafiyeli bitiresim geldi paragrafı )

okula gittim sonra çok uzak zaten sabahın köründe kalktıım için e doğal olarak takipteyim . servise erken biniyorum gidiyorum zaten sabahın köründe kalkıyorum derslerde sabahın köründe başlıyo . neden ?

sonra yemek yicektim çok sıra vardı bekledim çok bi aldım yemek kargacık burgacık yapmışlar kumru yiyim dedim ama burnumdan gelmedi . yiyemedim halbusi acıkmıştım çok . kumru dediin ölemi olur e be ayı ?

sonra kızılaya indim brovni var çok güzel . çok tatlı yiyorum ben bu aralr çukulata falan annem dediydi zaten senin bi şekerine mi baktırsak falan diyede annem var benim bide . dedim get kadın manyakmısn ne şekeri ben küp şeker miyim eriyim sıcakta ?

sonra eve geldim bi baş arısı ama nası yani ? hı nası ?

bu yazıya yönelik etiketler diye bişey çıktı altta çok heyecan kapladı yanlız beni kendimi çok ciddi bi insanmışçasına hissettim , öyleki böyle sanki 70 milyon beni izliyo beni dinliyo ama kim izler beni bırak 70 milyonu 70 trilyon bile izlemez . (düşük deyim )

şimdi yatçam uykum geldi çok . mamafih ne kadar pis bişey bu uyku gelmesi keşke hiç uyumasak ne güzel ödevlerimiz yetişir negzel oyun oynarız negzl sabahlara kadar içeriz negl falan .

öyle .






bu ay başka ne yazmışım ?


osman







Bu sitede yazan herşey Cenk Açan adlı kişiliğe aittir .
İzin almadan yada kaynak göstermeden yazıları kopyalayanlar ölsün .