10 Ekim 2008 Cuma

00:37

KIMIL KIMIL z
  • ya böle annelerin falan inatları olur ya anlamsız konularda ne fena şeyler ya . " olum pencereyi kapat üşütçen , olum bunu buray koyma , olm onu öle yapma , olm şunu yeme , olm yeter o kadar , olm şunu giy üşütme " uf kadın yeter dersin olmazda ama annedir o . de işte inats her türlü sux .
  • ataç dersin geçersin . küçük kırtasiye aleti dersin , hiçbi kategoriye sokmayıp egale edersin atacı ama geçen gün bi ataç aramışım evde of ki ne of . yok yani gereksiz bişeydir diye bakılır hep ataca ama böle gelipte intikamını alınca kötü oluyo ataçlar . " al bunu küçümse piç ! " diye giriştiini hissettim bütün ataç dünyasının bana . göt oldum bulamadım ataç .
  • sora farkettimki selo teyp bant kullanabilrmişim ataç yerine . boşuna aramışım o kadar .
  • selo teyp niye hakkaten öle denmiyomu onlara ? ne alaka yani ingilizcesi falanmı var bu selo teybin nedirki selo teyp . diceksinizki şimdi " one lan öle götünden uydurma" vallahi öle be bi sorun etrafa selo teyp diyolar onlara .
  • ben şahsen beyaz bantları tercih ederim sarı olanlara . sarılar bi böle doğuştan vıcık vıcık bi itici , bi böle çok yavşak . oturup iki çift laf etmeye kalksan hemen yavşıcak havası var sarı bantlarda . halbuse beyazlar ölemi daha ağır başlı bi kerem , bi olgun görünüyolar . " bak ben sarı diilim olgunlaştım artık " diyolar sanki . hep beyaz alıyom ben selo teyp kulanmıcam artık .
  • bide çift taraflı bantlar varki onlar direk usta statüsünde benim gözümde . böle dışardan alınca saygınlık kazanıyomuşum gibi geliyo insanların gözünde . çocuklar annelerine " aa bak anne çift taraflı bant alan adam işte o é " falan diyolar böyle sankim .
  • ne pis bişeymiş bu bant dünyası hepsinden soudum şu an itibariyle .
  • şu dünyadaki tek gayem amerikan kamyoncusu olmaktır bunud ilan ederim . ulan bizim kamyoncularımız direk it kopuk . adamların kamyoncuları bile karizmatik . açıyolar müziklerini içe içe oooh oduncu göyneyide giyiyolar oh yani .
  • ne kadar boş beleş bi adamım lan ben .
  • firefox ii ya mozilla varya seviyorum ben .






bu ay başka ne yazmışım ?


osman







Bu sitede yazan herşey Cenk Açan adlı kişiliğe aittir .
İzin almadan yada kaynak göstermeden yazıları kopyalayanlar ölsün .